Wednesday, August 4, 2010

DISEBALIK LANGKAH PERTAMA....

SEBELUM ku memulakan langkah pertama aku dalam perlaburan emas dan ASB... aku hanyer mendengar sahaja citer ini dari pakar2 pelaburan emas yg sama tempat keje dengan aku.... Perkenalan aku bermula apabila En.Azlan ditawarkan bekerja di tempat aku bekerja.... kerana dia telah lamer menceburi pelaburan emas dan ASB... keitka itu aku baru mendapat gaji pertama aku yg ditangguhkn selama 2 bulan,....biasalah keje dgn kerajaan..gaji pertama akan dikumpulkn pada bulan ke-2 atau ke-3.... so ketika aku mendapat gaji pertama aku... citer tentang pelaburan emas dan ASB aku belum dapat tahu dari En.Azlan.... selepas aku membelanjakan duit gaji aku membeli Labtop baru dan sebagainyer...barulah aku tahu tentang semua ini PELABURAN EMAS dan ASB... Selepas itu aku berasa bertapa ruginyer..... kerana lambat mendapat citer tentang ini semua..... selama beberapa bulan aku menangguhkan LANGKAH PERTAMA aku sebelum aku memulakan LANGKAH PERTAMA..... Semua duit gaji aku tanpa aku ader memiliki aset untuk maser depan... Dan selepas itu aku pun memulakan langkah pertama dengan membuat pelaburan dalam ASB......... pada bulan Mei dan aku kira beruntung lagi kerana ketika itu adalah hari terakhir kadar BLR dari MAYBANK....kerana keesokkannyer BLR sudah dinaikkan dan aku tanpa menunggu maser terus bersetuju membuat pelaburan dalam ASB.... dan ini aset yg aku cuber miliki untuk 25 tahun akan datang...org2 tua kata aset2 utk dihari tua...hehehehe.... dan PELABURAN EMAS aku juga mulakan Pada Bulan JULAI....dan nasib aku ketika itu agak baik kerana bulan itu bulan kejatuhan agar emas dari bulan sebelumnyer.... dan aku pun berjaya memiliki DINAR emas aku yg pertama...dan juga yg seterusnyer.... dan aku akan terus memiliki DINAR emas ini walaupun harganyer akan naik pada BULAN OGOS... kerana aku tahu dan yakin harga emas akan naik dan naik dan naik.... dan yg penting Beli emas dapat duit@emas juga@aper2 yg kiter inginkan.... kalau anda tak percaya cuberlah mulakan LANGKAH PERTAMA seperti aku dan anda akan merasainyer,,,... Pelaburan Emas ini bukan untuk mendapat keuntungan jangka masa pendek....ini untuk masa depan dan dalam keaadaan kiter terdesak utk mengunakan duit sementara menanti gaji yg seterusnye.... kalau anda ingin.... dan berminat boleh berjumper dengan SIFU2 aku yg banyak terlibat dalam pelaburan EMAS dan ASB

No comments:

Post a Comment